I N Z E R C E

Krátké zprávy
ZPRAVODAJ LISTOPAD
07.11.24 17:26 Pep@k
ŘÍJNOVÝ ZPRAVODAJ
11.10.24 09:17 Pep@k
PRÁZDNINOVÝ ZPRAVODAJ
08.07.24 07:39 Pep@k
Obce Stráž p. Ralskem
oficiální stránky

Pertoltice p. Ralskem
oficiální stránky

Město Ralsko

Noviny p. Ralskem

Vyhledávání
TOPlist
 

věž



 Důležitá změna !
Publikováno:  28. dubna 2010

mimonnetVážení zákazníci,
dovolte mi, abych Vás informoval o sloučení Vašeho poskytovatele internetových služeb firmy Mimon.Net - Petr Jiskra se společností METRONET. Sloučení obou společností se uskuteční k 1. 5. 2010. Veškeré smluvní vztahy přecházejí tímto datem na společnost METRONET.
Nyní bych Vám rád popsal několik změn, které se sloučením souvisí:

1/Zákaznická linka:
Firma METRONET provozuje zákaznickou linku pro klienty naší sítě. Tato zákaznická linka Vám pomůže s jakýmkoliv problémem týkajícím se Vašeho připojení, smluvního vztahu, plateb apod. Je dostupná každý pracovní den od 8 do 20 hod. Kontaktovat pracovníky zákaznické linky můžete na níže uvedených kontaktech.
Telefon: 326 20 20 20, 480 99 00 99, 731 50 20 20
Email: obchod@metronet.czTato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny.
Fax: 326 73 75 86
2/Zákaznická zóna:
METRONET pro své uživatele provozuje zákaznickou zónu na adrese https://zakaznik.metronet.cz. Zde uživatel najde své kontaktní údaje, technické údaje připojení, přehled faktur apod.
Doporučujeme udržovat kontaktní údaje aktuální (na uvedený email jsou zasílány údaje např. o plánovaných servisních pracích, údržbě, změnách apod.) Kontaktujte prosím zákaznickou linku a sdělte nám Vaše nové tel. číslo a email. Na email Vám budou zaslány přihlašovací údaje do zákaznické zóny.
Faktury za poskytnuté služby, které zde jsou uloženy, jsou vyhotoveny vždy za uplynulý měsíc a zákazník je zde má uloženy v elektronické podobě ve formátu pdf. V případě potřeby si je může vytisknout (slouží jako plnohodnotný daňový doklad). Faktury poštou nezasíláme.
V současné době platíte za služby v ten měsíc, ve kterém ji využíváte (např. za Internetové připojení od 1.3. do 31.3. platíte v průběhu března). V souvislosti se sloučením dochází ke změně. Za měsíc duben ještě zaplaťte tak jste zvyklí – na účet Mimon.NET. Od 1. 5. 2010 bude však faktury vystavovat společnost METRONET, která vystavuje faktury zákazníkům zpětně (např. faktura za internetové připojení od 1.5. do 31.5. je vystavena 1.6. a je splatná do 15.6.). Díky tomuto posunu v květnu 2010 neposílejte žádné platby viz tabulka: období
3/Platby :
platba účet
1.3. - 31.3 v březnu Mimon.NET
1.4. - 30.4. v dubnu Mimon.NET
1.5. - 31.5. od 1.6. do 15.6. METRONET
1.6. - 30.6. od 1.7. do 15.7. METRONET
Zároveň se mění číslo účtu, na který zasíláte platby. To je od 1.5.2010 484703369/0800 (Česká Spořitelna)

Z Vaší strany je tedy potřeba dle formy úhrady zajistit následující:
A/ Klienti využívající trvalý příkaz :
Výše platby a variabilní symbol zůstává stejný, jako máte nyní. Změní se pouze číslo účtu popř. datum splatnosti. Ten doporučujeme nastavit na 10. den v měsíci
Proveďte tedy prosím níže uvedené změny:
1) Neposílat platbu v květnu 2010 za služby poskytnuté v květnu, vyčkejte na fakturu, která bude v červnu 2010
2) Změnit číslo účtu pro platby za poskytnuté služby na 484703369/0800
3) Nastavit zasílání patřičné částky do 15. dne daného měsíce (optimálně do 10. dne daného měsíce).
4) Dát platnost trvalého příkazu od 1. 6. 2010
B/ Klienti využívající platbu jednotlivých faktur:
V případě, že nevyužíváte trvalý příkaz k úhradě, lze platit faktury i jednotlivě dle variabilního symbolu každé vystavené faktury, kterou naleznete v zákaznické zóně ve své schránce.
C/ Klienti využívající SIPO:
Zde dojde k automatické změně čísla účtu.
D/ Klienti využívající předplatné:
V případě, že jste si služby předplatili, tak Vám toto předplatného bude započteno. Jakmile skončí jeho platnost, budete kontaktováni s dotazem, zda chcete opět provést předplatné na další časové období.
4/ Modernizace sítě:
Již nyní je ve fázi konečných příprav projekt metropolitní optické sítě v Mimoni a Ploužnici. Taktéž připravujeme navýšení rychlosti pro všechny klienty. Postupně pracujeme na posílení magistrálních a páteřních spojů pro následné zavedení nových kvalitních služeb.
V případě jakékoliv nejasnosti neváhejte kontaktovat Zákaznickou linku, kde Vám rádi poradí.
Doufáme, že budete s našimi službami plně spokojeni.
Ing. Ivo Jelínek, METRONET s.r.o., Petr Jiskra Mimon.NET
Zdroj : www.mimon.net

Počet komentářů: 3  Komentáře ... (poslední: 14. května 2010 12:39)
Autor: Pep@k
Přečteno: 4298x 
Zpět na předešlou stránku

© Pep@k 2005

 
Reklama
PIZZA BRUCIONE
PIZZA BRUCIONE
Taxi Horáček
Taxi!

Zajímavé odkazy
www.alkehol.cz
Alkehol
oblíbená kapela


www.harlej.cz
Harlej
prima kapela


www.skwor.cz
Škwor
správnej bigbít