Pan podnikatel s velkým "P"
|
Publikováno: 19. května 2008
|
Došel mi další zajímavý majl a co je zajímavé pro šťouraly - není to od "nějakého kámoše z Besedy".
Týká se jednoho podnikatelského subjektu, se kterým se určitě řada z Vás setkala.
Zajímalo by mne, jakou máte s ním zkušenost Vy.
Pojďme se na majl podívat.
|
Nedávno se mi svěřil známý o zkušenosti s pneuservisem v Mimoni. Nic netuše, jel si vyměnit pneumatiky na své služební vozidlo. Pneu si koupil přes internet. Čeho se však dočkal !
Údajně ho sám pan podnikatel oslovil s tím, že by si živnostníci v Mimoni měli pomáhat a nekupovat zboží levněji přes internet.
Z toho vyplynulo, že pokud nezacvaká daleko větší částky za zboží, které pan podnikatel nakupuje, má prostě smůlu. Přitom nikde nemá vývěsku, že u zboží zakoupeného jinde, služby neprovádí, i když na to má právo.
Známý po těchto zkušenostech s panem podnikatelem řekl, že k němu už nikdy nepojede, že tohle nemá zapotřebí. Když člověk nabude takovou zkušenost, řekne si že jedna ze slušnějších provozoven, která tu byla, už slušná není a hodí to za hlavu.
Když za ním přijde druhý známý, kterého pan podnikatel vyhodil s tím, že ať si to nasadí tam, kde mu to prodali, že má dost práce, pak už stojí tyto zkušenosti za víc, než jen za mávnutí rukou. Abych neházel všechny do jednoho pytle.
Někdo slušný se v téíto provoznovně prý přeci jen našel. Syn pana podnikatele, jenž na dotaz, zda provedou onu službu, uvedl že ano. Co je to platné, stín padá na celou provozovnu a z chování rádoby pana podnikatele s velkým "P" je patrné, že o zákazníky s vidinou výdělku několika stovek nestojí.
V onom případě také neplatí, že jablko nepadá daleko od stromu.
jx21
|
Počet komentářů: 47 Komentáře ... (poslední: 3. června 2008 18:45) |
Autor: Pep@k |
Přečteno: 3308x |
|